• Al 16 jaar de grootste glasleverancier
  • Specialist in maatwerk
  • Inmeetservice met maatgarantie
  • Meerdere afhaallocaties binnen Nederland
Aanmelden

Annuleren en retourneren

Controle na levering

Alle door Glasdiscount of rechtsreeks vanuit de fabrikant geleverde materialen dienen direct na ontvangst/levering gecontroleerd te worden op onjuistheden of beschadigingen en indien niet goed geleverd per e-mail binnen 24-uur gemeld te worden. Ook voor montage dienen de materialen gecontroleerd te worden. Na montage, plaatsing of verwerking worden klachten op materialen afgewezen. Gevolgschade als vertraging, (extra) arbeidsloon of inzet van materieel etc. worden niet gecompenseerd.

Bestelling zonder glas annuleren

Het annuleren van een bestelling zonder glas is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan jouw is verzonden, dan dien je het pakket bij bezorging te weigeren. Indien Glasdiscount.nl reeds een betaling van jouw heeft ontvangen, dan zullen wij het aankoopbedrag, na goede ontvangst van de retourzending, aan je terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als je de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren / Afkoelperiode

Consumenten hebben een afkoelingstermijn van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar ons retour adres zijn voor eigen rekening. Uitzonderingen hierop zijn gepersonaliseerde producten en maatwerk zoals bijvoorbeeld glas, profielen, lichtstraten, etc. Alle retours dienen voorzien te zijn van NAW-gegevens en ordernummer (kopie factuur of pakbon).

Op maat gemaakte producten retourneren

Met maatwerk wordt bedoeld dat het product ‘overeenkomstig de specificaties van de consument’ wordt gemaakt. Aangezien glazen producten per klant op maat in de fabriek gemaakt worden, is het niet mogelijk om op maat gemaakte glazen producten te retourneren. Kies je er voor om jouw bestelling met glas toch te annuleren? Doe dit dan binnen 24 uur nadat je de bestelling heeft geplaatst. Na 24 uur zal de bestelling in productie worden genomen. Hierna is het niet meer mogelijk om jouw glas te retourneren.

Het product kan alleen 'indien redelijkerwijs' mogelijk in de originele verpakking ongebruikt geretourneerd worden. Wij vragen u vriendelijk eerst contact met ons op te nemen voordat u het pakket retourneert. Zie voor meer informatie de Algemene voorwaarden webshop keurmerk.

Een of meerdere producten retourneren

Wil je de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dien je terug te sturen naar onderstaand retouradres. Glasdiscount.nl zal het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten terugbetalen. De kosten voor de retourzending van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Hoe moet ik mijn bestelling annuleren?

Alle annuleringen, omruiling en retourneringen dienen schriftelijk aan Glasdiscount.nl kenbaar gemaakt te worden. Dit kan via e-mail, fax of post. Je dient hierbij in ieder geval je volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens je bankrekeningnummer nodig. Let op: het rekeningnummer dat je opgeeft voor terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan je de betaling aan Glasdiscount.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen aan je terug betaald.

De kosten van retournering zijn hetzelfde als de verzendkosten. De verzendkosten kun je vinden op de pagina Levering of Afhalen.

Retouradres:

  • Glasdiscount.nl
  • Hoofdweg 60
  • 7371 AJ  Loenen (Gld.)