Een schuifloket is een veel voorkomende toepassing op kantoor. Voor de afsluiting van een balie tegen geluids- en windoverlast is een glazen schuifloket de ideale oplossing. Het zicht op de entree blijft behouden en bezoekers kunnen prettig en persoonlijk worden geholpen. Onze schuifloketten van glas zijn bedoeld voor binnen toepassingen. Daarnaast is het glas altijd rondom geslepen zodat er geen scherpe randen aanwezig zijn en heb je de keuze tussen gehard 6 mm glas of gelaagd 33.1 glas.
Om zoveel mogelijk openheid te garanderen zijn onze loketten voorzien van een groot glasoppervlak en slanke profielen. Het schuifdeurbeslag is gemaakt van lichtmetaal en geschikt voor een glasdikte van 6 mm. De bediening van onze glazen loketten is licht en eenvoudig. In een enkele handeling is het loket te openen of af te sluiten.
Verschil gelaagd en gehard glas bij glazen schuifloket
Je kunt bij de samenstelling van het glas kiezen voor de optie 6mm gehard glas en de optie 33.1 gehard gelaagd glas. Hardglas heeft als bijkomstigheid dat wanneer het kapot gaat de glasplaat in duizenden kleine stukjes kapot gaat. 33.1 gelaagd glas zijn in feite 2 glasplaten van 3mm dik met daartussen een folie, waardoor de glasscherven bij ruitbreuk blijven hangen in de folie.
Glazen schuifloket met tochtborstels
Een tochtborstel is een stoflijst die aan de zijkant van de panelen wordt aangebracht waardoor de ruimte tussen de glasplaten in wordt opgevuld door een borstel en het geheel tochtdicht wordt. Bekijk de 3e en 4e afbeelding voor een voorbeeld van tochtborstels.
Deze is te breed waardoor de schuifdeur niet meer optimaal functioneert.
Leveringsomvang glazen schuifloket
- Onderrail (maat=breedte nis)
- Bovenrail (maat=breedte nis)
- Gehard glas dik 6mm / Gelaagd glas 33.1 (breedte nis plus 50mm en gedeeld door 2)
- Loopschoen in de breedte van het glas
- Loopwielen (2 stuks per ruit)
- 1x slot (optioneel)
Op deze pagina vind je meer informatie over de levering of het afhalen van bestellingen.
Levering
De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het type product, onze voorraad en de planning van onze routes. Hierdoor kan de levertijd enkele dagen variëren. Om de transportkosten zo laag mogelijk te houden, combineren we leveringen in meer afgelegen gebieden zoveel mogelijk.
We gaan ervan uit dat u uw order zorgvuldig heeft samengesteld en gecontroleerd. Indien u wijzigingen wilt aanbrengen, kunt u dit kosteloos doen binnen 24 uur na bestelling. Na deze termijn kunnen wijzigingskosten in rekening worden gebracht. Houd er rekening mee dat de leverdatum afhankelijk is van onze transportroutes, die verderop op deze pagina zijn weergegeven. Woont u op een locatie waar levering met een vrachtwagen met oplegger niet mogelijk is, dan verzoeken we u dit vooraf aan te geven.
Glasbestellingen worden altijd gelost op de begane grond. Glasorders en bestellingen met grote ruiten worden geleverd op een glasbok. U dient de glasbok zelf te legen en af te melden via dit formulier. Indien dit niet binnen 21 dagen gebeurt, worden er gebruikerskosten van €6,05 (€5,00 exclusief btw) per dag in rekening gebracht.
Heeft u grote ruiten besteld (> 1,5 m²), zorg er dan voor dat er iemand aanwezig is om te helpen bij het lossen. Een ruit van 1,5 m² weegt al snel 35 kg en is daardoor te zwaar om door één persoon te tillen. Voor kleinere ruiten is het niet noodzakelijk dat u thuis bent. In dat geval kunt u latjes klaarleggen en een briefje ophangen met instructies voor de plaats waar het glas gelost kan worden. Controleer uw glasbestelling altijd zorgvuldig op eventuele fabricagefouten.
Levertijden per Productgroep
De bovenstaande levertijden zijn echter indicaties, de daadwerkelijke levertijden kunnen hiervan afwijken.
Verzendkosten Nederland & België (Levering uitsluitend in Vlaanderen)
Bij Glasdiscount streven we naar een zorgvuldige en betrouwbare levering van al onze producten. Omdat glas breekbaar en kwetsbaar is, wordt het uitsluitend geleverd door onze eigen gespecialiseerde bezorgdienst, die speciaal is uitgerust om glas en gerelateerde producten veilig te vervoeren. Hierdoor gelden er aparte verzendkosten voor bestellingen waarbij glas en glastoebehoren gecombineerd worden. Benodigdheden die niet onder de categorie glas vallen, zoals glasaccessoires en -gereedschappen, worden bezorgd via een externe pakketdienst.
Let op: Leveringen naar België zijn beperkt tot Vlaanderen. Wij kunnen helaas geen bestellingen afleveren in andere delen van België.
Geen levering meer naar de Waddeneilanden
Wij leveren niet langer rechtstreeks naar de Waddeneilanden. U kunt er wel voor kiezen om uw bestelling te laten afleveren bij een transportservice op het vasteland die het verdere vervoer naar uw adres op het eiland verzorgt.
Neem altijd eerst contact op met het transportbedrijf om de mogelijkheden en werkwijze af te stemmen. U regelt het vervolgtransport zelf rechtstreeks met de vervoerder.
Voor het vervoer naar uw adres op het eiland brengt de eilandvervoerder extra kosten in rekening. Informeer bij de transporteur naar de hoogte van deze kosten.
Let op: wij verpakken het glas niet in kisten. U bent zelf verantwoordelijk voor een veilige verpakking en bescherming van het glas bij verder transport. Overleg met uw transporteur welke verpakking vereist is.
Garantie en aansprakelijkheid: zodra wij uw bestelling afleveren bij de door u opgegeven transporteur op het vasteland, gaat de verantwoordelijkheid voor het verdere transport over op u en/of het transportbedrijf. Eventuele schade die ontstaat tijdens het vervolgtransport naar de Waddeneilanden valt dan ook buiten onze garantie en aansprakelijkheid. Controleer daarom goed of uw transporteur verzekerd is en hoe zij omgaan met schadeafhandeling.
×