Plaatsing Lacobel en Planilaque glas
Uitsluitend binnenshuis (niet-vochtige ruimtes), volgens de geldende voorschriften en regelgeving.
Bevestiging:
Mechanisch, in een sponning of met behulp van bevestigingsklemmen.
Door verlijming met neutrale transparante lijm of met dubbelzijdige witte tape.
Bijzondere voorzorgmaatregelen:
Bij de verwerking dient men ervoor te zorgen dat:
Het product voor een ondoorzichtige wand wordt geplaatst, met de gelakte kant naar de achterwand.
De gelakte zijde voor een egale, schone en droge achterwand wordt geplaatst die vrij is van bijtende stoffen.
De lichte kleuren voor een egale , lichtgekleurde wand worden geplaatst.
Tussen twee panelen een ruimte wordt voorzien van 1tot 2 mm
Het glas niet in de buurt van een krachtige warmtebron wordt geplaatst (in een keuken : bij oven , kookplaat of ander zeer heet keukengerei).
Het product niet langdurig wordt blootgesteld aan een temperatuur van meer dan 50·c. Dit kan op termijn een lichte kleurverandering veroorzaken.
Onderhoud Lacobel en Planilaque glas
Het glas kan worden schoongemaakt met een schone en zachte doek en een schoonmaakmiddel voor glas (neutraal product zonder schurende deeltjes).
Levering Lacobel en Planilaque glas
Hierbij geldt:
Afhankelijk van ordergrootte en afleveradres wordt evt. (gratis) bezorgd.
Bij bestelling in combinatie met isolatieglas gelden de bezorgvoorwaarden van isolatieglas
Grote platen om zelf te snijden (“vrije maten”) op aanvraag
Evt. prijzen voor bewerkingen (b.v. slijpen, modellen e.d) zijn op aanvraag
Prijs is inclusief verwijderingsbijdrage (€ 0,50 per ruit)
Minimaal te berekenen oppervlakte is 0,5 m2 per ruit
Inclusief verplichte transportverzekering (1,5%)
Wanneer je er niet uit komt en meer informatie nodig heeft kun je gerust contact met ons opnemen!
Op deze pagina vind je meer informatie over de levering of het afhalen van bestellingen.
Levering
De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van het type product, onze voorraad en de planning van onze routes. Hierdoor kan de levertijd enkele dagen variëren. Om de transportkosten zo laag mogelijk te houden, combineren we leveringen in meer afgelegen gebieden zoveel mogelijk.
We gaan ervan uit dat u uw order zorgvuldig heeft samengesteld en gecontroleerd. Indien u wijzigingen wilt aanbrengen, kunt u dit kosteloos doen binnen 24 uur na bestelling. Na deze termijn kunnen wijzigingskosten in rekening worden gebracht. Houd er rekening mee dat de leverdatum afhankelijk is van onze transportroutes, die verderop op deze pagina zijn weergegeven. Woont u op een locatie waar levering met een vrachtwagen met oplegger niet mogelijk is, dan verzoeken we u dit vooraf aan te geven.
Glasbestellingen worden altijd gelost op de begane grond. Glasorders en bestellingen met grote ruiten worden geleverd op een glasbok. U dient de glasbok zelf te legen en af te melden via dit formulier. Indien dit niet binnen 21 dagen gebeurt, worden er gebruikerskosten van €6,05 (€5,00 exclusief btw) per dag in rekening gebracht.
Heeft u grote ruiten besteld (> 1,5 m²), zorg er dan voor dat er iemand aanwezig is om te helpen bij het lossen. Een ruit van 1,5 m² weegt al snel 35 kg en is daardoor te zwaar om door één persoon te tillen. Voor kleinere ruiten is het niet noodzakelijk dat u thuis bent. In dat geval kunt u latjes klaarleggen en een briefje ophangen met instructies voor de plaats waar het glas gelost kan worden. Controleer uw glasbestelling altijd zorgvuldig op eventuele fabricagefouten.
Levertijden per Productgroep
De bovenstaande levertijden zijn echter indicaties, de daadwerkelijke levertijden kunnen hiervan afwijken.
Verzendkosten Nederland & België (Levering uitsluitend in Vlaanderen)
Bij Glasdiscount streven we naar een zorgvuldige en betrouwbare levering van al onze producten...
×